faq2020-04-29T15:50:21+02:00

Veel gestelde vragen

Wat is het verschil tussen de Online Puppycursus en het Complete Puppy Coaching Traject?2021-01-14T15:17:28+01:00

Bij de online puppycursus krijg je toegang tot de online leeromgeving en doorloop je de oefeningen en theorie op je eigen tempo. Als je vragen hebt, kun je een videogesprek aanvragen of een e-mail sturen.

Bij het Complete Puppy Coaching Traject wordt je van begin tot einde begeleidt, meer vergelijkbaar met een fysieke cursus. Je hebt wekelijkse lessen waarin oefeningen en theorie uitgelegd worden en je huiswerk stuur je als video op voor de volgende les.

Hoe lang heb ik toegang tot een cursus?2020-06-11T22:11:09+02:00

Je behoudt je toegang tot de cursus. Je hebt dus alle tijd om het te doorlopen.

Wat is het verschil tussen Basis, Extra en Totaal?2020-04-23T20:43:38+02:00

De meeste cursussen hebben drie pakketten. In het Basis pakket krijg je toegang tot de cursus, maar kun je geen vragen stellen. Bij het Extra pakket kun je vragen per e-mail stellen. In het Totaal pakket kun je naast vragen per e-mail ook vragen per videogesprek of telefoongesprek stellen. Soms heeft het Extra of Totaal pakket nog andere toevoegingen zoals toegang tot een besloten Facebookgroep of de mogelijkheid om video's van je hond op te sturen, zodat je daar feedback op kan krijgen.

Wat is de beste leeftijd om te starten met de puppycursus?2020-04-23T20:46:47+02:00

Vanaf het moment dat je puppy in huis is of eventueel daarvoor al. Misschien start je niet direct met gehoorzaamheid, maar het is heel handig om te weten wat je moet doen rondom de zindelijkheid, overprikkeling, bijten en voorbereiding.

Ik krijg geen toegang tot mijn cursus2020-04-23T20:51:44+02:00

Je kunt je aangeschafte cursus alleen bekijken indien je ingelogd bent. Inloggen doe je op deze pagina. Vul je e-mail adres of gebruikersnaam in en je wachtwoord.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten2020-04-23T20:53:46+02:00

Geen probleem. Je kunt een nieuw wachtwoord aanmaken via deze link.

Ik heb een of meerdere e-mails niet ontvangen. Wat nu?2021-01-14T15:15:42+01:00

Het gebeurt soms dat een of meerdere e-mails in de spam of reclame terecht komen. Controleer of de e-mail(s) daar zich bevinden. Bij sommige e-mail programma's kun je daarna aanklikken 'Dit is geen spam', waardoor het hopelijk de volgende keer niet als reclame gezien wordt. Ook kan het helpen om de afzender aan je adressen toe te voegen.

Nog geen antwoord op je vraag gevonden? Stuur een e-mail via het contactformulier.

Ga naar de bovenkant